mandag den 6. maj 2013

En uge før afrejsen - de sidste brikker falder (forhåbentlig) på plads!

I dag mandag er der præcis en uge til afrejsen.

I går kom jeg, noget sent i tanker om at jeg hellere må få bestilt et pilgrimspas. Det kan også købes dernede, men jeg synes det er rart, at have det klart, så jeg ikke skal lede efter et sted at købe det. Jeg bestilte det hos De Danske Santiagopilgrimme.

Hotel: Tjek!

Jeg opgav at finde overnatning via couchsurfing og søgte på www.hotels.com som er supernem at bruge. Jeg fandt et godt og billigt værelse til under 200 kr. Men kom så til at tænke på, at der da må være et herberg!
Så dumpede jeg ind på www.budgetplaces.com og fandet præcis det samme hotel til 60 kr. for en overnatning på dobbeltværelse med køjeseng! Nu er jeg bare spændt på, hvor mange vi mon skal være i den dér køjeseng!





3 kommentarer: